Alla inlägg den 28 april 2011

Av pompette - 28 april 2011 13:58

 
Nu när man äntligen fick tag på veterinären Birger så säger han att han inte vill och tänker hjälpa mig och att det inte går att göra någonting åt hennes hälta utan att det bästa är att bara låta henne få somna in och sluta sina dagar.

GLÖM DET säger jag!
Jag tänker aldrig mer ha att göra med den veterinären iallafall.
Det var droppen.. det var dom sista orden som han har sagt till mig iallafall.

Jag tänker ge min häst en chans att få bli frisk! För det är hon mer än väl värd.

Stackaren som inte vet vad som väntar henne.

Har ringt som en tok till både Vännäs distrikt veterinärerna och ATG kliniken i Umeå som en tok nu på dagen men dom har telefon tid på morgon kvisten så jag ska ringa i morgon igen.

Jag tänker inte ta bort min häst utan att ha gett henne en ärlig chans först.
Kosta vad det kosta vill.

Och blir hon frisk så får hon gå som sällskaps häst istället.
Men behandlar jag henne och det visar sig då att behandlingarna inte tar och att hon fortfarande har ont så får hon åka till dom evigt gröna ängarna då.
Vill inte att hon ska lida och ha ont heller!
ÅÅåååh det här är så jobbigt.

Har grinat ihjäl mig idag  
Det här är det värsta med att ha djur.

Av pompette - 28 april 2011 00:09


                  


En shoppaholics bekännelser
Shit alltså! Tror jag har shoppingsjukan   Jag vill ha ALLT och ännu mer har jag hittat som jag också vill ha.. Det tar lixom aldrig slut.
Detta har jag då klickat hem till Pompan nu ikväll iallafall.


1. BR Bandagepaddar 159:-

2. Manrosetter 64:-

3. Svettskrapa 25:-

4. Hansbo schabrak 184:-

5. Hovpensel med burk 35:-

6. Grimskaft 30:-

7. JW grimma 279:-

8. Effax läderbalsam 119:-

9. Ekol lädertvål 35:-

10. Plastask till lädertvålen 19:-

11. Trimsax 79:-

12. 2 st gröna höpåsar 38:-

13. Discogrimma rosa 89:-

14. Flugpannband 29:-

Nu blir det till att spara lite mer pengar och shoppa mer nästa månad istället.
Har för mycket utgifter denna månad så pengarna räckte inte till mer denna gång tyvärr   

Presentation


Pompette
E: Strong statement xx
U: Pompadour

Ägare: Sandra Åhlin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken gren håller du och din häst på med?
 Dressyr
 Hoppning
 Både och
 Fälttävlan
 Western
 Körning/Trav

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards