Alla inlägg den 26 april 2011

Av pompette - 26 april 2011 20:52

 Ballistic Overreach Boots från PC


Finns på cheval ridsport  för 299:-/paret

Pompan kommer garanterat att få sig ett par eller inte bara ett utan snarare flera.
Dom är snygga och går att matcha lätt med övrig utrustning.


FAKTA OM BOOTSEN
Dessa innovativa klockaformade bootsen är tillverkade med DuPont orginal ballistisk nylon, ett material som används vid tillverkningen av skottsäkra västar. Ballistiska Overreach Boots använder ballistiskt nylon som det yttersta skiktet samt att det binder ihop det längst ned. Dessa boots är extra hårda och tål det dagliga missbruket av ridning, oavsett disciplin.

Av pompette - 26 april 2011 19:33

Jag tänkte börja att slänga ut lite dagens GE MIG här på bloggen... Eftersom att det är så himla mycket som man verkligen vill ha men kanske inte alltid får eller har råd med.
Lite måste man ju få drömma. Eller hur?!?
Jag prioriterar alltid mina djur före mig själv!
Så man får se om sin önskan slår in då allt är inhandlat klart till djuren att man kankse kan handla lite åt sig själv då. Hehe.
Här kommer ett smakprov så håll i er
 


   


Kostar 999:-




http://www.chevalridsport.se



 


Kostar 949:-


http://www.filippasridsport.se



 


Kostar 949:-


http://www.chevalridsport.se


 


Kostar 860:-


http://www.stallbutiken.fi



Det är bra att jag får vänta med att köpa rid/stall kläder till mig själv också tills efter sommaren för då har man hunnit gå ner lite mer i vikt också och då kan man ha det som mål smart va?!? hehe..

Dessutom så sitter säkert kläderna mycket snyggare på mig med några kilon mindre runt magen.*skratt*

Av pompette - 26 april 2011 19:21

Alltså ni goa läsare gör verkligen ens dag ibland och man vill bara fortsätta att blogga   Ni är för härliga.


Ja nu är ännu en påsk avcheckad. Tiden går ju så himla fort!


Känner att Pompis gumman min vill ha lite nya saker också så plånboken kommer att åka fram igen thihi   

Av pompette - 26 april 2011 18:28

 

Jag bara älskar Steeds ridskor ifrån Hööks.
Det är en lätt och smidig sko med snörning.
Dom är så oerhört sköna att både ha på sig både i stallet och då man rider.

Dessutom så kostar dom endast 199:-

Jag har dom här nu som jag köpte förra sommaren.


 


Och gissa vem som blev överlycklig då man gick in på Hööks hemsida för att kika lite och fick syn på dessa om inte lilla jag.


       



 

Så dessa ska jag defenitivt klicka hem nu på en gång.
Skor är ju en nötningsvara och som man behöver och då får man köpa   

Presentation


Pompette
E: Strong statement xx
U: Pompadour

Ägare: Sandra Åhlin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken gren håller du och din häst på med?
 Dressyr
 Hoppning
 Både och
 Fälttävlan
 Western
 Körning/Trav

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards