Alla inlägg den 1 april 2011

Av pompette - 1 april 2011 19:38

Idag så tog jag med mig Pompis ut på en promenad längst vägarna här i byn.

Solen hade hunnit gå ner men vi njöt ändå.

Vi skrittade och travade lite.

Vi var ute i ungefär 50 minuter.

Det blev lite sent idag och hade inga reflexer så jag ville bege mig hemåt igen innan det blev allt för mörkt ute så att bilisterna m.m kunde se oss.

Det var några vägtrummor stora som hus i betong efter vägkanten och jag tror det var dom hon blev rädd för då hon skenade med husse sist för hon var stirrig och spänd och hade ögonen på dom hela vägen tills vi hade kommit förbi dom  

Men hon var jätte duktig idag.. och jag är så stolt över henne.


Därför så är hon definitivt värt en guld   idag.




 

Pompette <3  



/   

Presentation


Pompette
E: Strong statement xx
U: Pompadour

Ägare: Sandra Åhlin

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken gren håller du och din häst på med?
 Dressyr
 Hoppning
 Både och
 Fälttävlan
 Western
 Körning/Trav

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards